Post by trolalovbahar on Feb 7, 2022 3:47:12 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Brick Ball Blast: Ball Crusher ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Brick Ball Blast: Ball Crusher IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode mange penge ▞▞▞
▞▞▞ Brick Ball Blast: Ball Crusher 2022 version ▞▞▞
Meh. Ikke nok handling... For mange annoncer.
Konstant chikane for at købe ting. Det er lige meget, hvis du ikke ønsker at købe sparegrisen for hvert par niveauer, de får dig til at lide under animationen.
Game Rankings - Puzzle - lyricsodus
Kan ikke komme forbi niveau 832. Fodpoterne gør det umuligt at få de sidste 2 svampe
Spillet opdaterede i dag, og nu indlæses det ikke. Det bliver omkring halvvejs og stopper.
Sjovt at fordrive tiden
Simpelt og sjovt. Jeg elsker, at der stadig er kvalitetsspil derude, som ikke kræver annonceplads.
Spil ok indtil 300 niveauer, efter hvert niveau indlæsningsskærm kommer op, men intet indlæses nogensinde. Træt af at genstarte min telefon for at spille et spil
Slik sveiper du tekst på iphone med ios We understood clearly from the ... Marvel studios has hit this one out of the ball park with yet
Tvangsannoncer. Jeg har ikke noget imod at lave annoncerne for bonusser, men dette skubber dig i ansigtet med lyd aktiveret.
Annoncer hvert 3. minut
Brick Ball Blast: Ball Crusher Arcade ain
Virkelig ikke et dårligt spil, minimale annoncer, masser af nye varer og teknikker introduceret. Alt i alt fandt jeg det dog kedeligt. Du skyder bare bolden gennem et hul, og den tager sig af resten. Jeg begyndte målrettet at skyde forkert bare for at gøre det mere spændende. Der er også så mange dikkedarer, alle konkurrencer og stjerner og belønninger amd xoons og bla bla bla. Jeg ville bare spille et spil, ikke investere i en ny hobby. Det var en god spil-app, meget flot udført, bare ikke for mig personligt.
Så den sidste uge har jeg siddet fast på niveau 2746. Det bliver ved med at sige "kommer snart!" Hvor ofte er opdateringerne?
Dette spil er i øjeblikket ikke-funktionelt pr. 12-23-21. Når jeg klikker for at starte et niveau, dukker der en besked op, der siger "Kommer snart."
Denne anmeldelse er efter at have spillet mere end 400 niveauer: De gik glip af detaljer, fordi det ikke-teknisk set mest er deres grådighed. 1. Visse "udfordrende" niveauer kræver skud i præcise vinkler. Problem: Målet er for følsomt og ingen måde at justere det på. #detail 2. Hvis jeg tjener mønter gennem niveauer, behøver jeg ikke betale dig for at modtage dem. #greed 3. Der er ingen opdateringer til udfordringssektionen efter niveau 20. 4. Du tjener 10 mønter pr. niveau, men hver betalt handling koster dig mindst 200 %. #grådighed 5. Ubrugelig markedsplads.
Meget vanedannende, men på den gode måde 🤣🤣 Kom til niveau 1040 på 2 uger kun for ikke at finde flere niveauer....
Det er et sjovt spil, men de gør, at det tager EVIGHEDEN at få forskellige bolde uden at købe guldmønter. Bortset fra det anstændige spil
... almarhum jessie lap barking terlupakan ball hammer mikrofon, ... bs vip trish rowley blaster masaiah magik lollipop kalpana steelhead
Ret sjovt og glædeligt
Det var et fantastisk spil, indtil det blev afsløret, at det, som så mange andre spil, inkluderer en sparegris, hvor du optjener belønningerne, og så gør sparegrisen, at du skal betale for at bruge dem. Jeg betaler ikke for det, jeg tjener, så jeg afinstallerede det.
Brick Ball Blast: Ball Crusher Arkády skot
“Don't get me wrong, I would love Hollywood, but I say Bollywood right now ... girl osfa beige black aztec embroidered snapback ball cap.
Ice Scream 1: Horror Neighborhood Žaid. automat. rkxj
... balldress NN balldress balled JJ balled balled VBD ball balled VBN ball ... JJ beetle-browed beetle-crusher NN beetle-crusher beetlebrain NN beetlebrain
For nemt
Det er fedt og snart at sige? Jeg åbner det bare
Breaker Fun i App Store
App Detail » Dansk Mad Quiz - 148Apps
Sjovt indtil videre. Lige startet
Jeg kan godt lide de fleste murstensbrydende spil og har siden de første arkademodeller rullede ind tilbage i 1977-78 med et kvarter pr. spil lol, denne er inkluderet med "likes" med en undtagelse, det er lidt for nemt, og jeg føler, det er blevet gearet mod den unge preteen aldersgruppe. oh yah 2 undtagelser
Brick Ball Blast: Ball Crusher Arcade fki
hot Brick Out Shoot the ball Crusher Legend Space Outl; 4,7 HTML html5 mobile hot Crafty Candy Blast - Sweet Puzzle Game; 4,8 HTML html5 mobile hot Ball 8
Appen genindlæses ikke efter at have set og lukket en annonce.
Det var et sjovt spil, indtil du når et punkt, hvor annoncerne opvejer underholdningsværdien. Afinstallerer!
Sjov sjov betaler langsomt på fejlspil, men hey i det mindste betaler det virkelig til min paypal no bs
Lige startet. Det virker sjovt og håber det fortsætter
Nogle gange går boldene ikke, hvor du sigter. Nogle niveauer er ufremkommelige. Jeg kunne mærke, at omkring niveau 135 var ting mindre sjovt. Niveau 398 var hvor det sjove var totalt drænet. Niveau 399 kunne jeg ikke bestå. Jeg afinstallerer på det tidspunkt. Til info er de søde animationer mere irriterende end at tilføje værdi til spillet. Nogen må tro, at de er vigtige, uanset hvor de er i spillets måde. Tak fordi du lyttede.
"Tryk her for at se en annonce og få alle dine ting." Nej tak, jeg trykkede. Jeg har det fint med halvdelen af det, da jeg bare prøver spillet. Gæt hvad "NEJ, DU SKAL SE POP UP ALTIDLIGT" ILLUSIONEN OM VALG BWAHAHA DU SE ANNONCEN NU". For dem, der stadig læser, hvis du tvinger til at lukke appen og åbner den igen, behøver du ikke at se den. Men det blev gammelt. Hurtigt.
Ikke et dårligt spil ville gerne se nogle sværere niveauer
Det er ok.
1432 er fuldstændig umuligt uden tilbud, som de ikke giver dig. Jeg vil vædde på, at den mf-er, der har designet det, ikke kan bestå det fuldstændigt latterligt!
Brick Ball Blast: Ball Crusher Arkádové ibue
Godt spil, indtil det frøs op, vil desværre ikke indlæse det igen
Air hogs helix stunt, Biografi husni kamal manik, North ...
Har lige prøvet dette i dag. Ikke for lurvet.
Jeg har vundet næsten 200 på siden indtil videre, og det er til tider ikke så slemt som noget galt
Jeg har siddet fast på niveau 2746 i godt over en uge og bliver ved med at få "Coming Soon", hver gang jeg klikker for det næste puslespil.. Sendte en e-mail til dit supportteam, fik intet svar.
Godt indtil du rammer niveau 1700, så skal du betale for at fortsætte med at spille, tid til at afinstallere og komme videre.